PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

13/11/14

Danish dan Bear2

Assalammualaikum

Meh tengok anak bujang Dilla ni. Lelaki tapi jambu aka lembut. Tapi bila datang dia punya baran, Allah je yang tahu. Mama dia pun dipukul, ngan Papa tak berani. Kalau Papa buli, Mama dia jadi mangsa dibalas geram tu. Berbeza watak ngan kakak Qistina. Qistina tak suka patung, Danish suka sangat. Tak caya tengoklah ni.....bukan main lagi

 

Patung bear2 tu lagi besar dari Danish. Bukan main tersenyum gembira dapat pegang bear2 tu. Mula2 ingat tak suka, sekali pegang tak nak lepas lak. emmmmmm

5 ulasan:

ch@ berkata...

sama pattern ngn arrizqi, dpt gomol bear2, errmm-ermmm-ermmm dgn muka terbenam pd patung besar tu. buat muka geram. tapiii kalo dia sakit hati mmg kenalah libasan dia, sakit gak walaupun tgn kecik.

AMIIZAA berkata...

besarnya bear dia...meh auntie mieja nak pinjam dua2 sekali blh? hehehehhe

nurfadilah suardi berkata...

ch@ haah kan. Tangan kecik tapi pukulan sungguh kuat

nurfadilah suardi berkata...

AMIIZAA hehehehe. yang bear2 besar boleh, tapi Danish tak leh. Nanti Mama dia nangis tau

adianiez AIDA berkata...

alamak danish, suka bear ekk?
takpe... dlm hati ada taman.
lembut di dalam aje kan danish :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails