PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

27/10/14

Fenomena Jeruk Asam Boi

Fenomena Jeruk Asam Boi. 

Sekarang di Facebook dan Blog semua cerita tentang kesedapan Jeruk Asam Boi ni. Pehhh meleleh bila tengok diorang post gambar. Dilla ni memang suka makan mangga. Jadi bila tengok tu, mestilah nak cuba kan. Alhamdulillah rezeki Dilla sebab kat rumah MIL ada pokok mangga epal. Bolehlah kan dari takde. Operasi pun bermula



Gula, garam, 2 jenis asam dan mangga epal muda
 
Asam boi merah je ada, yang putih dah habis. Bolehlah dari tak de




 
dan selepas dicampur asam

 
Simpan dalam peti sejuk lebih kurang 5 jam. Lebih pun tak pe. Makan sejuk-sejuk.

Memang sedap
 

4 ulasan:

adianiez AIDA berkata...

aida x buat lagi. sebab x sempat beli mangga :)
member opis ada buat so aida beli kat dia je hi hi...

adianiez AIDA berkata...

aida x buat lagi. sebab x sempat beli mangga :)
member opis ada buat so aida beli kat dia je hi hi...

Prince of Noob berkata...

sedapnya jeruk asam boi...

btw done follow u, follow mine too :) - Noob

Nurul Ain Zulkarnaind berkata...

jeles nyaaa
nak buat juga laaa

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails