PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

2/07/12

Dah pandai dah.......

Salam semua.

Dah breakfast lum? Makan apa tadi? Dilaz pun dah kenyang breakfast tadi. Lama tak cerita tentang Qistina nie. Qistina sekarang dah 4 tahun. Cepat masa berlalu. Paling tak tahan dengan perangai Qistina yang semakin nakal. Qistina bukan apa orang kata nak dapat adik memang macam tu. Ye ke... Dilaz harap lepas dapat adik nanti dia baiklah.


Manja jangan cakaplah. Memang terlalu manja sampai boleh merajuk dan mengamuk kalau benda yang dia nak tak dapat. Malam lak mesti nak tido sebelah Dilaz, memang tak de peluang Papa Qistina nak dekat. hehehehehe. Sebelum tido mesti nak jumpa dan cakap ngan Baby dalam perut dulu siap kata "Adik tido tau dah malam". Tapi dia tak tido-tido. Pening kepala dibuatnya. Qistina kata tak sabar nak tunggu adik keluar.

PAaling takut orang nak amik adik dia. Siap dia kata "Mama jangan bagi adik kat orang tau. Nanti Tina jaga adik". Macam-macam kan.....
  

1 ulasan:

Noli@Ibu Wafa berkata...

hai..syg betul qistina kt adik dia,nnt dh kuar asik cium adik je la yer ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails