PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

13/07/14

Murtabak Maggie

Hari tu ada tengok TV cerita "Azam Ramadhan Sue". Anak lelaki dia buat mutabak Maggie nampak macam sedap je. Sebenarnya sebelum ni pun ada gak tengok murtabak maggie ni tapi lum ada hati nak buat. Tetiba je kali ni nak try lak buat murtabak tu. Apa lagi pergi dapur tengok ada tak bahan-bahannya. Yang ada cuma maggie dan telur. Sayur-sayur dan daun sup tak de lak. Kalau ada lagi sedap. Tapi nak try gak buat walau tak cukup bahan. Nasib menjadi murtabak tu.

Inilah murtabak maggie versi Dilla.

murtabak maggie
 

Nampak macam telur dadar kan. Tak sempat nak belah dan snap gambar sebab buat tu dah nak waktu berbuka. Qistina dan My Love kata sedap. Kalau ada bahan-bahan yang lain tu mesti lagi sedap kan.emmm tak pe lain kali cuba lagi. Murtabak paling senang dan simple je

 

3 ulasan:

eima berkata...

dh lama tau cr buat tp x brani nk cuba buat ..hihi sedap ek

sueada berkata...

resepi yang paling senang. masakan penyelemat dikala kemalasan. :)

nurfadilah suardi berkata...

eima sedap.cubalah buat

sueada betul tu. senang dan sedap dimakan begitu saje

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails