PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

14/02/14

Bonus setiap tengah bulan

Alhamdulillah.. rezeki di hari Jumaat penghulu segala hari. Pagi-pagi check akaun Maybank Bonus Shaklee dah masuk. Syukur sangat. Siapa nak bagi kan bonus setiap tengah bulan. Bagi yang bekerja dan buat Bisnes Shaklee secara part-time mesti seronok sebab hujung atau awal bulan dapat gaji tetap. Lepas tu tengah bulan pula dapat Bonus dari Shaklee.

Bonus Shaklee ni tak tetap. Ia bergantung kepada usaha kita setiap bulan. Nama pun bisnes kan. Anda rajin dan usaha bersungguh-sungguh, dapatlah bonus banyak. Kalau usaha pun biasa-biasa je, makanya dapatlah bonus biasa je. Sejak serius fokus dengan Shaklee nie, kehidupan keluarga Dilla bertambah baik..Alhamdulillah.

Walaupun ramai yang kata buat bisnes Shaklee ni dah tepu lah..... Ramailah orang dah jadi ahli... Ada ke orang nak beli....Shaklee ni mahallah, tak mampu nak beli... Dilla tetap percaya rezeki bukan manusia yang beri. Manusia sebagai asbab. rezeki itu milik Allah. Jika kita berusaha dan sentiasa memohon kepada Allah, In shaa Allah ada rezeki kita. Tak kiralah apa bisnes atau pekerjaan yang kita lakukan, mohon dan mintalah kepada Allah. Banyakkan Menjemput Rezeki dan dekatkan diri kepada Allah.

Siapa yang berminat nak join Shaklee, boleh hubungi Dilla


1 ulasan:

Ibu Lala berkata...

Bestnya. Pandai berbusn untung la...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails