PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

15/02/12

Vanilla dan Coklat

Selamat petang semua.

Tengah buat apa petang-petang nie. Dilaz baru je lik kerja. Lepas nie My Love ajak tengok wayang. Tapi kiteorang tak tahu lagi nak tengok cerita apa. Oklah sebenarnya saje nak cerita tentang Drama bersiri Vanilla dan Coklat nie. Drama nie penuh dengan rintangan untuk pasangan tersebut. DAri sebelum berkahwin hinggalah dah berkahwin.
 
Baru nak rasa gembira bersama suami tersayang selepas diumumkan perkahwinan mereka kepada umum, ada pula dugaan yang datang. Bile tengok drama nie, macam-macam perasaan ada....Marah, sedih, geram, romantik, bahagia dan macam-macam lagilah. Yang tak pernah tengok, cubalah tengok. Seronok tau. Drama nie setiap hari Selasa jam 9 malam di TV3. Meh baca lirik lagu tema Drama tersebut. Penuh makna...


lirik tapi bagaimana - spider

Kau buat ku teruja
Kau buat ku tertawa
Terbit rasa tersembnyi beku
Hingga rasa cemburu seperti
Pasangan kekasih yang hangat bercinta
Dan tak sanggup berpisah
Walau hanya sekejap
Aku sangat merindui kau
Senang sekali kau ada
Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini
Dia bukan tak cantik
Dia bukan tak baik
Hanya kekosongan yang ada
Di sudut hatiku tak bisa diusik
Hingga cinta jadi kematu
Tiada yang nak gaduh
Tiada yang nak tentang
Hingga rasa menjadi kering kontang
Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini
Tapi bagaimana ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Bagaimana harus ku kata padanya
Dia yang ada seperti tiada
Dengan dia cinta jadi sebuah ritual
Haruskah aku kejam demi rasa
Tolong lepaskanku dari sengsara ini

2 ulasan:

YaYaNsMuM berkata...

Vanilla n Coklat, jln citer mmg best, tapi hero n heroin nye nmpk tak bape strong.Hopefully, diorang improve. :) Selamat berdating yer, :)

Kathy Tuah berkata...

best! suka sangat dgn dorang berdua tu..x sabar nak tengok next episod ^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails