PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

22/02/12

Baik sungguh kawan saya ni

Siapa kawan saya yang baik tu? Siapa lagi jika bukan Agnes Ryue. Ryue nie bulan lepas pergi Langkawi dan Pulau Pinang sebab company suaminya ada buat rombongan. Jadi Ryue pun join sekali. Dilaz pantang dengar orang nak pergi jalan-jalan, terus minta Ryue belikan Fridge Magnet (FM). Dilaz nie nak berjinak-jinak kumpul FM kat peti sejuk.Kalau boleh nak kumpul semua negeri di Malaysia nie dan jika ada kesempatan nak kumpul yang di luar negara pula.


Inilah FM yang Ryue belikan tu.


Cantik kan. Ryue pun ada beli coklat untuk Dilaz tau. Seronok sangat dapat hadiah macam nie. Lama tak dapat hadiah dari member2

 

2 ulasan:

YaYaNsMuM berkata...

tang chocolate yg tak tahan tuh...huhu

dilazfamily berkata...

memang sedap. tak sampai sehari dah habis.huhuhuhu

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails