PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

6/03/12

Kecik-kecik dah pandai

Budak zaman sekarang nie dah modenkan. Lagi maju dari zaman kite dulu. Yelah anak zaman ICT katakan. Qistina pun tak terkecuali. Sekarang dah pandai pegang kamera dan tekan tengok gambar dalam kamera. Lagi tak tahan, siap kata "Nanti Mama belikan Tina komputer satu er. Tina nak main game macam Mama gak". Bijak-bijak....
 
Kalau nak sesuatu benda tu, suruh buat apa pun akan dibuat. Dari tak tahu menjadi tahu sebab bile buat pasti dapat apa yang dihajati. Macam-macam ragam yang mencuit hati kan. Seronok rasanya bile melihat teletah anak-anak nie. Ada lagi, siap kata "Mama, mana adik Tina. Tina nak adik boboy. Nak sayang adik"...Dah mula pandai minta adik. Qistina nak kawanlah. Tapi belum ada rezeki lagilah nak dapat Baby baru. Suka tengok member-member mengandung.

3 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

Seronok tgk orang mengandung..
Nampak sweet sgt.. ;)

Ain Dzaya berkata...

sejak bila qistina rambut pendek nIE..tak terperasan ain tadi..

Inilah jawapan sebenarnya ain tak hupdate belog selama 2 minggu.(entry bergambar).

Ain Dzaya berkata...

sejak bila qistina rambut pendek nIE..tak terperasan ain tadi..

Inilah jawapan sebenarnya ain tak hupdate belog selama 2 minggu.(entry bergambar).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails