PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

21/11/11

Rusa Biru

Pernah tengok rusa warna biru tak? Ini anak rusa tau, warnanya biru. Comel sangat. TAk caya, cuba tengok nie

 
Itu adalah rusa belaan Qistina. Harga satu rusa tu RM 17. Tak tahulah murah ke mahal. Qistina dah nak sangat, Papa Qistina pun belilah sebab sayangkan anak.  Masa nak bayar kat kaunter, Cashier tu pesan siap pesan kat Qistina. Cashier tu cakap macam nie "Adik, jaga rusa nie baik-baik tau. Akak dah jaga dia baik-baik adik pun kena jaga baik-baik tau". Qistina angguk je lah. Ada lagi, cashier tu ada cakap pada rusa tu "Ko duduk rumah tuan baru baik-baik ye. Rindu kat ko nanti". Emmmm...layan jelah budak cashier tu.


Dan bile dah sampai rumah, Qistina pun tak sabar nak lanyak rusa tu. Yang paling geram tu tak sabar-sabar nak amik gambar ngan rusa dia sampai menangis. Tengoklah muka budak nie


P/S: Budak-budak memang macam nie ker?Tak sabar je
 

3 ulasan:

DuNia KeBaHaGiaaNKu....... berkata...

bestnyer....ritu ingat nak beli utk aiman....tp dia xnak plak...huhuhuhu...nnti bleh pinjam yer qistina...

Ima Salsuzaima berkata...

erm,,, RM17 je? murah la.. rasanya kat sini mahal bangettt..hehe

Cik Rose Cute berkata...

cantik rusa tue....hihihi

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails