PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

14/11/15

Alat Tulis Milo

Anak-anak bila nampak mainan bukan main seronok kan. Tak pernah jemu dan asyik minta dibelikan. Betul tak? Samala macam Qistina dan Danish ni. Pantang nampak je mesti nak. Kebetulan hari minggu hari tu masa beli barang dapur Milo ada buat promosi. Beli air kotak 6x200ml dapat percuma 1 alat tulis Milo. Dilla pun belikan air kotak untuk mereka berdua.


Ini dia alat Tulis milo


Jom shopping baju muslimah dan jubah SweetMuslimah.com

Mula-mula dapat satu je untuk Qistina, Alhamdulillah ada rezeki Danish pakcik tu bagi Danish satu tak payah beli air kotak. Syukur selalu dan ini namanya rezeki tak disangka. Danish seronok dapat alat tulis, balik rumah terus conteng-conteng buku. Jangan conteng kat dinding sudah, penat Papa cat rumah.

3 ulasan:

Chubby Hanna berkata...

kat jusco sini tak jumpa lagi. lepas ni nak carikkan utk Arsyad lah..

dilazfamily berkata...

Haritu dia buka booth tu ada free gift

adianiez AIDA berkata...

Wow terbaik ni.
Aida suka gak beli beli gini if dpt free utk anak-anak.
Milo punya mesti berkualiti kan.
Best nyer...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails