PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

10/01/15

Koleksi Gelas McD Coca Cola

Lama sebenarnya nak up entri ni, tapi dibiar jadi pekasam. Masa belek-belek galeri gambar kat handphone nampak ni. Jadi uplah entri ni...Koleksi gelas McD Coca Cola Dilla. Ini koleksi zaman dulu-dulu. Sekarang dah tak makan McD lagi, lama dah sebab My Love lebih suka KFC. Jadi ini jelah gelas yang dapat dikumpul dan dijadikan koleksi. Ada gak minggu yang tak dapat Dilla kumpul gelas Coca Cola tu. Saje je suka-suka. 

Inilah hasilnya

 
 
 
dan
 
 
Jom like Page Dilaz Family

2 ulasan:

Chubby Hanna berkata...

yang aku punya semua mak amek letak gobok depan..

nurfadilah suardi berkata...

huhuhuhu.dah jadi koleksi kat umah tu lak ye

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails