PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

18/04/12

Lama tak nampak

Salam semua.

Apa khabar hari nie? Hari nie Dilaz sihat je dan nak mula kerja semula sebab semalam terpaksa ambil cuti emergency Qistina demam. Qistina nie kalau demam mesti nak manja, dapat jaga sehari baiklah demam dia. Anak manjalah katanya. Okey berbalik pada tajuk.."Lama tak nampak".

Apa yang lama tak nampak tu? Sebenarnya gula-gula susu nie yang jarang jumpa sekarang nie.


Gula-gula nie Dilaz jumpa masa kat Kuala Lumpur. Tak sangka kat KL masih ada lagi gula-gula ni. Memang dah jarang jumpa gula-gula nie kecuali kalau pergi kat kedai borong makanan ringan. Mesti ada, pastu rasanya sekarang tak sesedap masa dulu. Betul tak?
 

7 ulasan:

Anje a.k.a Mama_Balqis berkata...

gula2 kegemaran kita time tecik2 dulu.....moga qistina cepat sembuh k, balqis pun dok demam jugak la ni...

Kathy Tuah berkata...

kegemaran masa kecik sampai sekarang..cuma sekarang gula2 ni kecik dan nipis..x macam dulu..

shiema sufian berkata...

Shiema suka yg kanan paling bawaaaah. Sedaaaap (:

dilazfamily berkata...

Anje:memang makanan masa kecik2 dulu kan. Semoga balqis pun cepat sembuh

dilazfamily berkata...

Kathy:Betul tu sekarang gula-gula nie kecik sangat.dah tak puas makan

dilazfamily berkata...

shiema:memang terbaik

ch@ berkata...

skrg punya cpt bnr habis dlm mulut. hahaa.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails