PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

15/04/12

Kudapan hujung minggu

Bile tengah mengandung nie, macam-macam nafsu makan ada kan. Tengok tu nak, tengok nie nak..semuanya sedaplah. Tapi makan sebenarnya nak rasa je dan sikit. Dia punya nafsu je lebih. Hari tu Dilaz pergi pasaraya nak beli barang dapur sikit, nampak strawberi terus beli. Jalan-jalan pilih barang nampak lak Coklat Nutella ada offer. Jadi Dilaz pun beli sekali.

Hari nie baru nak makan strawberi cicah dengan coklat nie. Sedap sangat rasanya. Patut lah Datuk Siti Nurhaliza suka.

 

1 ulasan:

Kathy Tuah berkata...

makan strawberry coklat masa naik cameron je..lepas ni leh try mcm ni pulak..hihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails