PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

13/11/10

MTEST

Hari nie Hari Sabtu....Saya ambil cuti sebab ada test. Actually saya ada 2 test hari nie...(test PTD  dan MTEST). Tapi setelah fikir masak-masak, saya pergi test MTEST. Sebab test PTD masuk nie dah 4 kali saya pergi tapi tak pernahnya dapat kerja tu. So, saya cuba nasib pergi MTEST. Manalah tahu rezeki saya kat sini lak. Risau gak saya...Napa????? 
.
.
.
.
.
.
.
.
Sebab hujung bulan depan (Disember) saya last kerja kat GUARDIAN. So, pas resign nanti saya kenalah cari kerja lain yang lebih baik daripada GUARDIAN. Saya berhenti GUARDIAN sebab saya nak cari kerja yang mempunyai lebih sikit masa saya bersama QISTINA dan MY LOVE. Saya sentiasa berdoa agar saya dapat kerja yang lebih baik dan lebih menjamin untuk masa depan saya dan keluarga saya.

p/s : Doakanlah saya dapat kerja yang lebih baik. AMIN

2 ulasan:

UmmiAsha berkata...

salam...sy pun join MTEST gak semalam....
susah kan yang kuantitatif punyer....

dilazfamily berkata...

haah...soalan tu paling susahkan

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails