PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

22/08/10

Nasi Ambang

Seronok hari nie saya berbuka pose ngan makanan kegemaran saya tau. Dah lama rasanya tak makan Nasi Ambang nie. Sedap hingga licin. hehehe. rasa tak cukup lak.
Pada mulanya saya nak beli Nasi Kerabu, tapi tak de lak. So, saya nampak Nasi Ambang nie saya terus capailah. Nasi nie saya beli kat Bazaar Ramadhan. Tak sangka lah sedap dan orang tu pandai gak buat. Tak sabar nak makan sampai lupa nak ambil gambar nasi Ambang tu. Gambar nie saya ipload dari Yahoo Search. Lebih kuranglah bentuk nasi tu. Cuma Nasi Ambang saya makan tadi tak de ikan kering.
Nikmatilah gambar di bawah nie. Nasi Ambang adalah makanan Favorite Dilaz




2 ulasan:

Unknown berkata...

baru tngk kat tv3 smlm...xpnh mkn lg, tp mak aku slalu gak sebut.

mmg mi goreng tu lauk die ke ape? =P

fadilaz berkata...

haah, mee goreng tu salah satu lauk dia.best tau. ko trylah

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails