PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

2/08/10

Blog

Dah lama rasanya tak update Blog nie. Dah karat sampai jadi hang dibuatnya.hehehe....Itu tipukan. So, dalam first entry untuk bulan Ogos nie, saya nak cete pasal Blog Blogger yang saya selalu tengok dan tak pernah rasa jemu tau. Nak tau tak Blog sape yang saya selalu tengok. Jeng....jeng...jeng.....
*
*
*
*
 * 
Haaaa, saya suka sangat buka blog Mrs K (Klik nie Mrs K) dan blog Kak Intan (klik sini Baby Blog ) . Saya minat blog Mrs K sebab dia selalu update blog dan entrynya selalu menarik. Dia adalah idola blogger saya. Blog Kak Intan lak, saya suka buka blog dia sebab muka anak dia sikit lebih kurang jer sama ngan muka anak saya (Qistina). Tapi rasanya anak dia lagi cute dari Qistina.....putih sangat lak tue. Kedua-dua blog nie saya tahu daripada majalah InTrend yang saya beli bulan Mei 2010 hari tu. Daripada tak tahu apa2 tentang blog, akhirnya terbinalah satu blog yang simple nie. Terima kasih InTrend kerana telah memberi saya inspirasi.

Tiada ulasan:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails