PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

29/12/15

Kalendar 2016

Tak lama lagi akan masuk tahun baru, Tahun 2016. Banyak suka duka sepanjang tahun 2015 ini. Ada juga impian 2015 yang belum dicapai. Dilla akan bawa ke tahun 2016 dan berusaha mencapainya dalam Tahun 2016 nanti. Biasanya bila dapat kalendar baru apa yang korang lakukan?


Kalendar 2016

Jom shopping baju muslimah dan jubah SweetMuslimah.com


Mesti tengok hari apa besday kita tahun tu kan. Pastu tengok bila hari raya. Dan tengok cuti-cuti bila sebab nak rancang cuti. Betul tak?



Hadiah menarik untuk tersayang

Dilla memang selalu macam tu. Tak kisahlah apa pun yang kita buat masa dapat kalendar baru, semoga apa yang dirancang dipermudahkan urusan oleh Allah. Amin.

2 ulasan:

Salina@IbuAqil berkata...

Dapat je kalendar ibu terus tanda jadual gaji sepanjang tahun..
Kihkihkihkih x der koje lain.. ;,)

Eda Ejai berkata...

kat rumah ni belum ada lagi kalender 2016.. pasaraya skarang dah tak byk ygnak bg free kalender.. =(

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails