PEMINAT DILAZ FAMILY

Pages - Menu

25/03/15

Redeem pertama 3D Puzzle Figurine Boboi Boy

Tadi pagi Dilla singgah di 7Eleven beli roti dan nak cukupkan setem Boboi Boy. Alhamdulillah dapat redeem toy tu. Sebelum nak redeem Dilla cakap pada adik cashier tu yang nak amik gambar toys display. Adik tu kata amikla. Apa lagi dengan pantas Dilla pun snap.






Cantik kan. Tapi sayang tak boleh pilih. Nasib la dapat apa sebab dia dalam kotak cam ni.





sekali buka dapat toy Fang. Sedih. Mesti Qistina tak suka. Danish tak kisah kot. Toy tu kena cantum sendiri. Nantila cantum. Pas siap Dilla up entri ye. Ni tengah kumpul setem lagi. Kalau boleh naklah dpt semua koleksi jika ada rezeki. 



5 ulasan:

syawalsimpsons berkata...

seronok kalo syawal dapat ni...deme dah kemaruk ngan boboi boy ni

mummy_ayu berkata...

oo...3D. ingat kan patung yg mcm petronas dulu tu. Ayu baru dpt 4 sticker. kena kumpul ni..

nurfadilah suardi berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
nurfadilah suardi berkata...

Haah 3D. Cantik sangat. Nak cepat beli brg yg ada bonus

nurfadilah suardi berkata...

Sue kumpullah. Anak2 suka ni

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails